onsdag 8 juni 2011

Foderbilen.se

Har ni hört talas om Foderbilen.se? Det hade inte jag förrän jag såg ett blogginlägg hos en bloggvän. Hon hade kommit med i deras testpanel och jag ansökte med. Jag fick hem några prover och jag blev glad och djuren överlyckliga.


I paketet jag fick hem låg en fästingsplockare. Den kom precis lagom för en av våra katter hade en fästing bakom örat. Det var verkligen enkelt att få bort det lilla krypet. Den fästingsplockaren kostar annars 59 kr men de har ett specialpris på dom nu, så idag kostar de bara 29 kr. Den är smidig för den ser ut som en penna och den är lätt att hålla i.

Det låg även fyra bollar med fjädrar på. Katterna var överlyckliga kan jag säga. De har lekt rundor med dom ute på altanen. De tyckte fjädrarna var speciellt roliga. Dessa kostar 25 kr.

Rökta oxöron till hundarna fick jag med. De låg i 3-pack och kostar i normala fall 35 kr men nu endast 19 kr. Hundarna blev glada kan jag säga. De släppte inte öronen ur sikte, inte ens när det bar av en promenad till stranden.

Kattmaten som är  den stora påsen längst ner till vänster blev jag väldigt positivt överraskad av faktiskt. Mina katter är mycket kräsna av sig. De är inte så förtjust i torrfoder men jag försöker ändå så att de får i sig lite av den vara med. När jag fick hem denna påse som är på 5 kg så tänkte jag att den får säkert stå ett mycket bra tag. Men jag tror inte det längre. Katterna älskar denna torrfoder. De satt länge och njöt av den maten. Den ska jag absolut köpa igen. Det är en stor påse och den lär räcka ett bra tag och jag tycker att påsen är värd sitt pris. Den kostar 489 kr och då får man 5 kg. Dessutom får man det hemkört.

För att komma till deras hemsida så kan dy trycka HÄR

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...