torsdag 16 juni 2011

Första sommardagen

Vilken skön dag det har varit idag. Jag har haft mor och dotter dag idag med min största dotter. Vi fixade lite här hemma och sedan tog vi en tur på stan och gjorde den lite osäker. VI strandade på ett fik och satte oss där en stund. De har väldigt goda baguetter och det är så mysigt att sitta där. Café trädgården heter det. Dessutom så har de trevlig personal där.

Vi gick hemåt och lämnade våra inköpta saker. Två plastmattor och några glas. Sen cyklade vi iväg och hämtade  vi de fyra minste barnen. De var på dagis och fritids. Ja inte min tvillingdotter för hon hade varit hemma hos en kompis sen i går men hon kom hem lagom till då vi skulle cykla iväg. På hemvägen så handlade jag på Netto och sen for vi hem och latade oss i trädgården.

Fredrik kom hem och vi åt middag, sen for vi ut till svärmor och tog en kvällsfika där. Flickorna tog ett dopp i havet. Den sanden i Köpingsvik är så fin. Jag brukar cykla ut där på somrarna med barnen för den stranden är bättre än den vi har här tycker jag.

Lite bilder från kvällen
Mitt på bilden kan man se en ankmamma med sina ungar. 

Flickorna är på väg ut i havet

Här är flickorna i vattnet

Benjamin och Pontus

Naturligtvis så var jag bara tvungen att fota naturen. 





Med detta så säger jag god natt och sov gott. 

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...