fredag 10 juni 2011

Ösregn och åska

Vilket ösregn och åska det har varit nu på förmiddagen och naturligtvis såp skulle jag ut i det. Snacka om att jag såg ut som en dränkt katt när jag kom till skolan. Beatrice och övriga elever skulle ha mimfestival. Beatrice dansade själv i ett nummer. Hon var så duktig. Jag fotade och filmade men jag kan inte överföra dom till datorn för smarta jag har lagt undan min sladd på ett mycket bra ställe. Inte ens jag själv kommer ihåg vart.

Jag var en sväng hos pappa med. Vi tog en fika och pratade lite sen var det dags för mig att cykla hem. Har inte varit hemma så länge och jag har och göra idag. Jag ska tvätta och fixa kläder till barnen. Just nu har jag en paus iaf. Ska fixa lite kaffe och ta det lugnt fem minuter.

Önskar er alla en fin dag!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...