måndag 13 juni 2011

Snusa bebis

Det är så mycket som händer runtomkring mig idag och jag är inte lika aktiv på bloggen som jag brukar vara. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men samtidigt så kan jag inte. Det låser sig kan man säga.  Livet är inte enkelt och det får man verkligen känna ibland.

Hur som haver så är det en ny dag idag och jag har lämnat vår honkatt till veterinären. Hon har blivit steriliserad. Ska snart hämta hem henne.

Idag är det inte lika fint väder. Man kan vara ute med linne om man vill men det blåser och ser lite grå mulet ut. Det regnade som bara den i fredags och det gjorde susen men det skulle behövas lite till faktiskt, Bättre det kommer nu än till midsommar iaf.

I år kommer hela familjen att vara samlade. Så skönt. Det blir min familj här med barnen och sambo. Min mamma och hennes sambo, min lillasyster och lillebror med familj och även min pappa kommer. De små barnen ser fram emot det hela och det gör faktiskt jag med. Peter har sin flickvän och barn med sig och den minste är nyfödd så jag ska snusa bebis till midsommar :-D

Ha en fin dag så hörs vi kanske i kväll.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...