torsdag 14 juli 2011

Viktoriadagen


Ja det är det idag. Eller var ska jag kanske säga för föreställningen är slut. Min dotter var på plats och hade det jätteroligt med sina kompisar Lisa och Amanda. De hade gjort kort till Eric Saade. Stéphanie fick ju inträdesbiljetten i födelsedagspresent av Iris, Frediks mamma. Hon var eld och lågor kan jag säga.

Det har öst ner under hela dagen nästan och så även i kväll så det var en blöt Stéphanie som kom hem. Hon hade renställ på sig men det hjälpte inte hela vägen. Hon var dyngsur om fötterna men det gjorde inte henne någonting. Hon fick ju se Eric Saade ;-)

Jag sitter just nu och ser på det på tv. Det sänds ju på Svt1 och jag måste bara säga vilken ful scen! Jag har nog aldrig sett en sådan ful scen förut. Den har en blandning av rosa och rött och däribland orange och grönt. Bara rött och rosa är ju så fult ihop och när det då är på så stora ytor så synd det ju ännu mer. Jessika Andersson kom ut på scen med en rosa klänning. Man såg ju bara några ben och en blond kaluffs dansa omkring på scenen.

Naturligtvis var ju Andreas Johnson också med idag och han hade jag kunnat vara utan. Han vann ju körslaget men det var inte så förvånande. Det var förutbestämt nästan. Ja jag tror inte att han vann för att han var bra utan för att han är ung och en del tycker att han är snygg. Ja ja. Det är en annan sak. Carola kom ut på scenen och hon var den bästa i kväll. Säger jag som inte är något större fan av Carola. Visst är hon duktig men hon är ingen jag lyssnar på annars. Men i kväll var hon super!

Elin Rombo och David Garrett var också med och underhäll. David var helt otrolig med sin fiol. Jag älskar fiolspel. Skulle själv vilja kunna spela men det är ju så svårt men så vackert.

Det är ca 40 minuter kvar på programmet sedan är det sängen som gäller. I morgon ska jag på ett mycket viktigt möte men ett väldigt tungt sådant. Ha en fortsatt fin kväll och sköt om er. Stor kram från mig.

Läs mer om Viktoriadagen här

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...