torsdag 22 september 2011

Vinn 50 000 kronor

Alla har vi våra drömmar men det är inte alltid man kan uppfylla dom. Nu har man chansen att kanske få sin dröm uppfylld. Betsson kan ge både dig och mig den chansen. Man måste bara vinna tävlingen de har. Det är gratis att delta så man har egentligen bara allt att vinna. Jag är själv med och tävlar och vill du också försöka få din dröm uppfylld så var du också med.


Vinsten är på 50 000 kronor och det enda man behöver göra för att vara med i tävlingen är att skriva vad man skulle göra för pengarna. Man kan spela in en video om man vill det eller ta ett foto. Det skickar man sedan in på samma sida där man kan se andras bidrag och det är där man även kan rösta på vilket bidrag man tycker ska vinna. 


Det är inte bara en stor final där man kan vinna 50 000 kronor utan de tar även ut veckobidrag där vinnaren kan få en ipad 2.

Vad skulle jag göra om jag vann?


Jag har många drömmar i mitt liv men vissa drömmar ska förbli drömmar för visst är det skönt att ha något att längta till? Min största dröm skulle jag dock vilja få uppfyllt och det är att ta hela min familj till Cypern. Det går bra med en annan fin ö där det finns vackra sandstränder bara jag hade kunnat få med mig hela min familj. Jag har 7 barn och en sambo och det kostar lite att åka utomlands och att kunna ge barnen det är en dröm för mig. De har aldrig varit utomlands och tänk att få vara samlad med hela familjen på ett semesterparadis? Helt underbart. Vinner jag 50 000 kronor så går de pengarna till den dröm resan för mig och hela min familj. 

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...