tisdag 28 februari 2012

Snow and motion

Onepiece overaller har blivit mycket populära. Min dotter som är snart 14 år har velat ha en sådan länge. Många av hennes kompisar har en sådan. Har ni hört talas om Snow and motion? Det är en sajt på nätet som säljer sådana overaller. Ja inte bara det utan de har ett stort utbud av kläder tycker jag.

Sidan är väldigt trevlig och den är lätt att navigera runt på. Det är väldigt lätt att hitta det man söker. Jag var inne och tittade på dessa overaller och de hade en hel del olika modeller faktiskt. Det finns bilder så det är lätt att se hur de ser ut sittandes på kroppen.

De har hörlurar, kameror, kepsar, regnskydd, ryggsäckar, mössor med mera med mera. Det finns mycket mycket mer på sidan. Jag tycker att det är bra att de har så många av olika saker för är man ute efter något speciellt så har kanske dessa det man behöver och då slipper man beställa från två olika företag.

Jag tyckte om denna sidan. Gå gärna in och kika om ni vill. Det gör ni här.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...