onsdag 17 oktober 2012

Bingo på nätet


Spelar du bingo? Jag spelade förr faktiskt och jag tyckte att det var roligt. Jag och min mamma brukade åka iväg och spela bort en kväll då och då. Det var sällan man vann men man fick roligt några timmar i alla fall. Det var faktiskt även socialt. Konstigt sätt att umgås kan kanske en del tänka nu men det var faktiskt det man gjorde. Man träffade folk och pratade i pauserna.

Nu kan man spela bingo på nätet. Jag kan ju tycka att det är mindre socialt men nu finns det ju oftast funktionen chatt, vilket innebär att man pratar med andra via skrift. Jag är inte så mycket för att chatta så skulle jag spela bingo på nätet så hade jag inte haft chatten igång. 

Jag har testat att spela bingo på nätet men jag har aldrig vunnit något. Jag reste en bussresa till Ullared och man fick då 100 kr att spela för på en bingosida på nätet. Jag spelade för den hundralappen man fick men vann inte. 

Jag kan väl tycka att bingo är en tidsfördriv men det är lätt att det blir en ful ovana. Jag tycker inte om att spela med pengar och mycket är på grund av alla nyheter man har läst om sådana människor som har blivit spelberoende. Men det finns å andra sidan sidor som Jackpotjoy som erbjuder gratis bingo. Kolla in länken ovan om du är intresserad.

Brukar du spela bingo på nätet? Har du vunnit något?


Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...