måndag 31 december 2012

Mysteriet med Olof Palme


Jag är med i en tävling där jag behöver röster. Vill du vara så hjärtlig och ge mig din röst? Jag är mycket tacksam för all hjälp. Tryck på länken nedan isf så har du automatiskt röstat på mig. 


Tävlingen går ut om två dagar och jag är mycket tacksam över din röst.

Gott Nytt År!

Sitter här och delar ut min länk och hoppas på att det finns någon vänlig själ som vill ge mig sin röst. Det finns vänliga själar det har jag både sett och märkt. Jag är otroligt tacksam för alla röster jag har fått. Har du röstat en gång så rösta gärna igen. 

Det är sista dagen på detta året. Vad ska ni hitta på med idag då? Själv tar vi det lugnt. Jag ska se Stjärnorna på slottet hade jag tänkt. Det gick ju häromdagen men vi hann aldrig att se det då så vi spelade in det. 

Lill-Babs är med. Det ska bli intressant och se när det är hennes dag. Man vet redan en hel del om henne tack vare media så det ska bli intressant och höra om det kommer fram lite mer som vi redan inte vet.

Vi såg första delen av Palme serien med och den var intressant. Det har gått en lång tid nu sedan han blev mördad och frågan är om det någonsin ska bli uppklarat. En ny superpolis ska visst ta sig an fallet. Han har tidigare haft ett finger med i spelet när det gällde Engla och Anna Lindh. Ja det är bara att hoppas att han fixar detta med då.

Det kan bli en bra start på nästkommande år!

Jag hoppas ni alla får en mycket trevlig dag idag och sedan önskar jag er ett Gott Nytt År!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...