torsdag 10 januari 2013

Jag vill till Barcelona

Jag är med i en tävling där man kan vinna en resa till Barcelona. Vem vill inte åka dit där och uppleva allt kulturellt som de har att erbjuda? Jo jag.

Jag skulle vilja se Barcelonas heliga berg Montserrat och sedan gå till stan för lite torgmys. En fika och sedan vidare till att se vad de har för museer. Den största höjdpunkten hade nog varit att få uppleva deras gatufestivaler. På Gran Canaria när jag och sambon var där så hade de en festival och man blev ju helt förblindad av alla vackra dräkter alla hade på sig. Deras dans och underhållning kan nog ingen annan slå dom på. Jag skulle gärna vilja resa till Barcelona med Expedia och få uppleva spännande och äventyrliga händelser samtidigt som jag får lärdom av deras kultur. Det hade varit en stor upplevelse för en vanlig Svensson som inte har sett världen så mycket.

Vill du hjälpa mig på vägen?

Jag behöver röster och man kan rösta en gång om dagen. Det ska gå 24 timmar mellan varje röst för att den ska räknas. Vill du hjälpa mig så klicka in er på länken nedan och ge Sjubarnsmamma en röst. Du måste trycka på den gula knappen inne i tävlingen där det står RÖSTA på. Tryck på sjubarnsmamma och sedan på rösta.  Jag är djupt tacksam för din hjälp!


Ja det hade verkligen varit skönt och få komma bort lite. Det är sex år sedan jag och Fredrik kunde åka bort på semester tillsammans. Hade jag varit en av de tre som vinner så hade jag bloggat om de upplevelser som jag får uppleva i Barcelona. Det hade varit roligt.

Det är varmare där med än vad det är här. Jag fryser och blåsten med vit mark hjälper ju inte till något precis. Har knappt sovit i natt heller. Kanske fryser jag för att jag är trött. Jag testade att slänga mig i sängen i förmiddags för att värma mig samt att kanske få vila min kropp men jag hade ingen ro att ligga där. Kanske håller jag på att bli sjuk? Jag vaknade snörvlig så det är inte helt omöjligt.

Fredrik kom hem på lunchen så när han hade ätit så körde vi för att hämta Pontus från dagis. Jag slapp att gå i detta kalla vädret vilket jag verkligen uppskattade. Det regnade igår och idag så fryser det. Halt är det på sina ställen med så jag hoppas att de som ska ut i trafiken är observanta.

Nu ska jag mysa med min son lite. Ha en fin dag.

Instagram
Intressant?

2 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...