söndag 17 februari 2013

Heja Ravallacz med En riktig jävla Schlager

Såg ni Melodifestivalens bidrag i går? Det gjorde jag och visst fanns det en och annan som var bra. Vissa var bra och vissa andra mer än bra. Jag hejade ju på bidrag nr 3 som var med bland annat Tommy Körberg. Det var häftigt namn de hade kommit på: Ravallacz. Låten hette: En riktig jävla schlager och jag måste säg att den var en schlager.

Jag tyckte att den var den bästa schlager låten som bidrog i gårdagens uttagning till melodifestivalen.   Några tycker att det var fel låt som vann men jag tyckte att det var rätt! Jag tycke om Carolines låt med. Hennes stil på scenen är speciell men jag diggar henne ändå. Det är nog därför som jag gillar henne :-)

Det fanns en låt som jag tyckte var en höjdare. En till ska jag kanske säga. Det var den som sökt till melodifestivalen men aldrig kom med. Det var på 1800 talet stod det. Ja tyvärr så var det ju bara ett skämt för jag gillade låten. Men det var väl därför oxå skulle jag tro. Den kommer bli en låt som kommer spelas för fullt i sommar tror jag. Iaf av mig..hahahaha...

Det var en bra uttagning igår ändå trotts allt. Ska bli roligt när den stora uttagningen kommer att ske. Då har man några favoriter som man gärna vill se vidare men som det ser ut nu så vill jag ha Ravallacz som vinnare.

  Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...