torsdag 11 april 2013

Tvspeloteket

Jag tillhör den skaran som älskar TV-spel. Det är sällan jag spelar nu för tiden men det händer. Mina barn älskar att spela och de brukar stå framför TV:n och spela Mario Cart eller dansa efter Smurfarnas danser.

Spel idag är dyrt tycker jag. Men man kan få tag på ett och annat spel som är billiga. Jag brukar handla mina spel på Tradera, eller om de säljs till bättre priser på någon spelsajt.

Jag ramlade in på en sida som har recensioner om spel och de har även rabattkoder till vissa sajter där man kan köpa spel. Det är inte så dumt. Det kan löna sig att kika in där. Gå gärna in på Tvspeloteket och kika. De har en hel del intressant där för den som gillar spel.

Mario är en figur som funnits med länge och han spelar gärna alla i vårt hus. Själv tycker jag om spelen till Nintendo 64 och Sega. Fast i Sega så är det ju då vår lilla Sonic som hägrar. Spelar du spel? Vilka är dina favoriter i så fall?

Instagram
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...