tisdag 4 juni 2013

Jag tävlar om ett exklusivt armband från Shopello.se



Jag är med i en tävling där man kan vinna ett exklusivt armband från shopello.se. (du kan läsa mer om armbandet här.) Tävlingen körs i samarbete med Monnierfreres.com, ett av nätets mest välsorterade märkesbutiker. Visst känns det lockande att vara med i denna tävlingen?

Man ska motivera varför man vill vinna och jag ska göra mitt bästa i detta blogginlägg. Varför ska just jag vinna? Jo för att jag tycker att jag är värd att ha ett sådant här exklusivt armband på mig. Det händer inte så ofta som jag kan ha lite dyrare saker på mig då jag aldrig har råd att köpa dom. Jag lägger hellre pengarna på mina barn.

Det är oftast som så att barnen får en hel del och jag blir utan och det är helt på grund av mig själv. Jag tycker att saker och ting är för dyra för mig, men att köpa till mina barn går bra. Jag tycker att jag är värd att bekostas på lite jag med, men det är sällan som jag gör det på mig själv. Det blir min motivering.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...