torsdag 17 oktober 2013

Min canvastavla från Canvas of Sweden har kommit

Någon kärvänlig följare till min blogg tipsade ett företag som gör canvastavlor. Jag är oerhört tacksam för att ni föreslog min blogg och gav mig ett minne för livet. Jag tackar er från djupet av mitt hjärta.  Jag skickade in en bild på mina älskade guldklimpar och fick tillbaka en fin gåva som jag för alltid kommer att ha med mig.

Jag visste att canvastavlor var fina men att de var så vackra som den jag fick hade jag ingen aning om. Det var klara och fina färger rakt igenom och tavlan ser faktiskt ut som ett förstorat foto fast i bättre skärpa.

Är ni intresserade av att jag har en tävling på bloggen där ni kan vinna ett presentkort som ni kan använda hos Canvas of Sweden? Skriv gärna en kommentar i så fall. Det kan bli en fin julklapp till dig själv eller till en när och kär vän. Gå gärna in och kika på deras sida.



Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...