onsdag 30 oktober 2013

Sponsrad video: Suzuki SX4 S-CROSS.






Det finns många videor som har ett innehåll som de så gärna vill få ut till andra. De vill sälja sina produkter och reklamen som de gör är faktiskt viktig, i alla fall för mig. Ska jag köpa något så spelar reklamen mycket stor roll för det är ju den som gör mig intresserad av produkten.

Jag gillar denna video om den nya Suzuki SX4 S-CROSS. De har inte bara gjort en video utan de har tänkt till lite med. En man pratar och i denna video får man se det han pratar om fast på ett bra och roligt sätt. Det blir en helhet över det hela och videon känns inte bara som en reklamvideo utan den talar till dig.

Vad tyckte du om videon? Kommentera gärna. Kanske har vi samma smak :-)

Sponsrat inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...