måndag 14 oktober 2013

VM 2014

Hej mina vänner. Idag har det varit en bra dag. Pysslat lite och bara varit. Fast det har varit en bra dag idag så längtar jag lite till i morgon för då spelar Sverige mot Tyskland i fotboll. Jag spelade själv fotboll när jag var ungdom och jag tittar gärna på när sonen spelar sina matcher. På TV har jag aldrig varit intresserad av att titta på när fotboll sänds men nu är jag det.

Sverige har chans att gå hela vägen fram och det är väl klart att man vill heja fram dom. Det hade varit super roligt om Sverige faktiskt vann, speciellt nu när det är VM 2014. Det är ett fint årtal för att vinna ;-)

Jag ska hålla alla tummar och tår för att Sverige ska vinna i morgon. Jag ska sitta bänkad framför TV:n med lite snacks och vatten. Jag tror faktiskt att Sverige har goda chanser att vinna över Tyskland. Vad tror du? Följer du fotbollen? Matchen är i morgon och den är på kanal 5. Det hela börjar kl 20 men matchen börjar inte förrän kl 20:45. Missa inte det! :-)

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...