söndag 29 december 2013

Någon gång blir det nog bra

Jag har tjatat om min domän nu ett par gånger och jag fortsätter med det. Har haft det struligt med GoDaddy och kan inte få över min bloggdomän till one.com. Jag har haft sjubarnsmamma.com hos GoDaddy men köpte domänen av one.com när den gick ut hos GoDaddy.

Jag har försökt att få loss min domän men det går inte. Då jag har blogspot.com i grunden som tydligen på något sätt tillhör google apps så måste de låsa upp den men jag får inte tag på dom. Jag skrev till GoDaddy INNAN min domän gick ut och fick besked om att jag skulle vänta tills den hade gått ut.

Godtrogna jag väntar med att göra någonting. Min domän går ut och jag köper den hos one.com. NU måste jag köpa domännamnet av GoDaddy.com också för annars får jag inte loss den. Det innebär att jag ska betala för mitt domännamn två gånger till två olika. Det låter inte klokt i mina öron!!!

Jag har nu köpte domännamnet sjubarnsmamma.se hos binero och funderar på att behålla det namnet. Jag får väl se hur jag gör. Min sambos bror fixade sjubarnsmamma.info så nu har jag tre helt plötsligt. Jag vill peka om info och com till se. Jag får väl se hur jag kan lösa det.

Annars är det lugnt här hemma. Har varit hos min svärmor och fikat. Det var inte så kärt mellan oss för ett tag sen. Det gick lite mer än ett år sedan kontaktade jag henne. Tyckte synd om barnen och sedan var det tråkigt att inte vara vänner. Nu är vi det i alla fall och det känns skönt.

Vi träffade sambons bror med familj med. Roligt då det var några år sedan jag träffade dom. Tiden går iväg och man hinner inte med riktigt.

Nu ska jag fortsätta med att försöka få fram uppgifterna till googel apps. Ha en fin dag!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

2 kommentarer:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...