söndag 1 december 2013

Rejtar


Dottern älskade denna affären. De har mycket att välja mellan men jag tycker att de har för mycket för det är trångt att gå där inne.


De har en del att välja på men d är för dyra för mig


Sonens favoritställe. Lagom dyra med vissa saker men det finns d produkter som jag anser är för dyrt för min plånbok.


Här har jag varit många gånger. Tycker att de har det fint uppdelat inne i affären. Det är roligt att gå där för det är snyggt och fräscht överallt.


Bara positivt att säga. De kan sina saker här och det märks. De pratar inte bara för att sälja utan de lyssnar på kundens önskemål.


Mysig affär och de har en hel del att välja på. Jag tittar gärna in här när jag har vägarna förbi.


De kan sina saker. Proffsigt utförande och bra priser.


Mysigt café som jag varmt rekommenderar. Bra priser och det ser fräscht ut.


Har bara handlat här en gång men fick ett jättebra bemötande då. Bra service och fina saker till bra priser.


Bra personal och mycket att välja på. Inte så dyra heller.


Jag gillar smycken och här har de en del att välja på. Köpte en present till dottern och hon blev så glad.


Fina kläder till bra priser. Har inget negativt att säga om denna affär.


De har allt som alla andra apotek har. Stor lokal och det är inte trångt att gå där.


Gillar man väskor ska man gå hit. De har en hel del att völja mellan.


Mycket fina saker att välja på. En liten fröjd för ögat. Lite dyrt för mig bara.


De har allt man behöver. Man slipper gå runt och leta i hela stan


Mysig butik med mycket god glass ??


Fin o mysig butik. Trevlig personal



Mycket bra butik. Bra personal och fina kläder till bra priser.


Många fina skor till mycket bra priser. Vissa skor är håller inte sina remmar men själva skon är bra. Remmarna kan man vara utan


Mycket bra personal som kan sina saker. Bra bemötande och man får den hjälp man behöver.


Bra personal som är serviceinriktade. Mysig butik med fina kläder.


Fina blommor för ögat men personalen kunde varit trevligare


Bra personal och fina kläder. Mysig butik. Värd att gå och titta i om man är ute efter kläder till män.


Många fina produkter till bra priser. De har alltid något till någon. Bra personal.


Sambons leksaksaffär ;-) Trevlig personal och fina produkter till bra priser.


Jag älskar denna butiken. De har mycket att välja på och priserna är mycket bra.


Lite att välja på och här är det roligt och bara gå och titta med.


Jag älskar att gå in här och titta. Det finns alltid något man vill ha.


Mysigt café med fina godheter. priserna är lite si så där men jag tycker ändå att det är värt att söätta sig här.



Denna sidan är perfekt nu till jul. De har mycket att välja mellan och priserna är bra. Mycket trevlig hemsida.


Deras sida är bra. Det står en hel del bra saker och man vet vart man ska ta vägen. Dock så får man ofta vänta på svaren


Jag har beställt här en gång och det var inga problem. Allt blev som det var tänkt.


De har mycket att välja på men det är ändå sällan som jag handlar här


Älskar att g¨in här och kika. Har handlat här flera ggr och har inget ont att säga.


De har mycket att välja på. Dock så har jag svårt att få rätt storlekar ibland.


Jag handlar här ibland. Tycker det går smidigt. De har en del som kostar men det finns en o annan sak som är i bra pris.


Tycker om denna sidan. De har mycket att välja på och priserna är bra.


Supersnygga kläder. Priserna är lite höga men de är en föjd för ögat i alla fall.


Supersnygga kläder. Priserna är lite höga men de är en föjd för ögat i alla fall.


Jag tillhör dom som helst handlar över nätet. Här har de ett bra utbud till bra priser.


Bra sida som är bra uppbyggd. Man ser vad man söker och det är snabb leverans


De har gratis frakt och har rätt så bra priser på sina produkter. Snabb leverans


Ja här har de verkligen roliga prylar. Detta är en sidan jag gärna går in och kikar på.


De har många fina kläder och priserna är bra. Tar inte lång tid innan man får dom heller.


De har mycket att välja mellan. Priserna är rätt så bra och man får hem produkterna rätt så fort.


Mums filibaba säger jag bara. God mat och trevlig personal


Jag älskar att gå på bio men jag gör det inte här fler gånger.


Finns inget negativ att säga. Bra med kunderna och håret blir dessutom perfekt.


Super duper. Många fina produkter och bra personal


Många kläder att välja mellan men alla är inte av samma kvalitet. Vänlig personal


De har en del men det är sällan jag handlar här. De har annars mycket att välja på.


Bra personal och kläder som passar de flesta. Billiga priser som passar de flestas plånböcker.


Trevlig personal och många fina pussel saker. Älskar butiken


Älskar panduro hobby. De har mycket pussel att välja på. Lite dyra på en del men de har även billiga saker.


De har en del att välja mellan men personalen kunde ju varit bättre. Finns det andra butiker i närheten så hoppa över denna,.


Tycker om biosalongen här. Sitter bra o ljudet är bra


Trevlig personal. Maten är så bra som den kan vara när det gäller mc Donald


För lite personal och är man inte för hungrig så vänta gärna tills du kommit till en annan mc Donald.


Mysig restaurang. Bra mat till bra priser


Mysigt hotel med fina rum. Maten var jättegod och frukostbuffén var super


Mysig butik. Mycket att välja på.



Här har man varit mycket och dansat, spelat bingo eller bara gått och tittat på utställningar. Mysiga lokaler och toaletterna är alltid rena och fräscha.


Fina lokaler och personalen är mycket duktiga med att ta hand om eleverna.


Fina små lägenheter till de boende och fina stora lokaler som alla kan vistas i.


Bra att dom finns. Ungdomarna har någonstans att gå och de är mycket duktiga personalen där.


Trevlig personal och lätta att få tag på. Bara +++++


Älskar denna affären. De har mycket att titta på och många bra priser på en del.


Brukar handla mitt till hemmet här inne. Sådant som man kan använda i köket till exempel. Har aldrig varit missnöjd med mina köp här.


Här går jag gärna in och kikar. De har mycket som är bra och personalen är alltid trevliga.


De har mycket att välja mellan och bra priser. Ligger bra


Var medlem här när jag bodde i skåne och jag tyckte dom var bra. Dock så har besökarna avtagit mer och mer för varje år. Det är synd för de anordnar många fina orkestrar


Pappa använde sig av färdtjänsten och det var alltid till belåtenhet. Så jag har bara plus att säga.


De har en liten lokal men jag tycker det är mysigt att gå in här och titta. De har många fina blommor och mycket bra priser.


Jag älskar att läsa och här har de en hel del att välja mellan. Stora lokaler och bra ordning på böckerna. Personalen är mycket bra att prata med och de hjälper en när man behöver det!


Har haft barnens dop här och det har gått bra fast vi har varit många. Får plats många här.


Här vilar min mormor och morfar, moster och morbror. Fin kyrkogård men stor.


De har mycket att välja på. Ibland tycker jag att de är för dyra. Man kan se en hörnsoffa som är delad och då har de satt priser på alla delarna. Man kan ju inte bara köpa en del och låta den andra vara kvar. Varför inte sätta ett helhetspris?


Jag gick här med min son och den personen som vi hade hade fel yrke. Han lyssnade inte och skrev ner sina egna tolkningar av våra samtal. Det är under all kritik att ha en sådan person i sin personalstyrka när de arbetar inom detta området!


Mysig butik med lite av varje. Bra personal och bra lokaler


Bra lokaler med fina redskap att träna med. bra personal med.


Mycket bra butik med kunnig personal. De har många fina saker och till hyfsade bra priser.


Mycket mysig butik men det är lite trångt tycker jag. De har annars mycket fina blommor.


Stor skola med en mycket tråkig lekgård. Ligger i stan och har nära till mycket.


Vill man ha godis så kan man handla här. Mysig butik som har lite av varje.


Är man på språng så kan denna butiken vara något för dig. God mat och bra personal.


Jag säger bara MUMS! God mat till bra priser. Maten är i alla fall värd det!


När jag har radion på så är det ofta denna kanalen jag har. De har bra musik men jag tycker bara att det kan vara tjatigt ibland. Det är samma som spelas varje dag känns det som.


Som alla andra pressbyråar - lite dyra, liten lokal men trevlig personal


Här kan man få hjälp om man behöver det. Var här inne och fick mitt pass och det gick väldigt fort.


Många fina leksaker till i alla åldrar. Mysig butik och mycket trevlig personal


Här har de en del att titta på. Dock så tycker jag att vissa priser är för höga. Men deras produkter är fina och mysiga.


Bra bemötande och man känner sig trygg. De lyssnar när man pratar


De har många rum men de är inte så stora. Det får inte plats så många som lyssnar men ändå rätt så lagom.


Bra förening som står för en bra sak. Deras lokal är stor och rymlig och man kan ha lite allt möjligt här.


De har lite av varje, men de är som de flesta butiker med elektronik. De är inte alltför billiga.


Jag älskar blommor och det har dom fina här inne och till bra priser.


De har lite av varje här. Denna butiken är nog mest för sambon men även jag har hittat smått och gott här inne. Cyklar ska man kanske inte köpa här.


Ja här får man vänta rätt så länge. Att det heter akuten är rätt så ironiskt för den tid man får vänta är inte speciellt akut för dom. Nu vet jag att de är underbemannade men ändå!


Toppen. Vår bil slutade att fungera en kväll och fick anlita dessa till hjälp. De kom rätt så fort och var riktigt hövliga.


Vackra blommor till bra priser. En fröjd för ögat. Bra personal


Jag tycker om TV4. De har mycket bra sändningar men dock så kunde dom hållit sig från reklamen.


Fin mat som smakar gott. Ett ställe att rekommendera om man inte har varit här.


Sena bussar in till Kalmar. man missar nästa buss på grund av det. Inget roligt kan jag säga. Det är ofta så tyvärr.


Ibland är det ris och ibland är det ros för Länssjukhuset i Kalmar. Dock så tror jag att de gör så gott de kan. Det skulle behövas fler anställda bara.


Ett ställe jag kan gå in och titta på men jag handlar sällan här. Det blir när jag ska ha presenter till min dotter. De har hyffsade bra priser.


Mycket goda pizzor och bra priser. Bra personal och mysig lokal.


God mat och det går rätt så fort att få sin mat. Stor lokal


Har man bråttom så kan Subway vara en lösning. Trevlig personal dessutom


Lagom stor mack med lite av varje. Gick ofta hit när jag bodde där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...