söndag 22 december 2013

Yves Rocher - produkter av kvalité och med bra priser

Jag fick hem mitt lilla paket från Yves Rocher för några dagar sedan. Det blev några julklappar där :-) Jag har handlat av Yves Rocher sedan jag själv var tonåring. Företaget startades 1983 och är ett svenskt dotterbolag. Annars är Yves Rochers en fransk postorderfirma med inriktning på kosmetiska.

Själv använder jag inte smink men de har så mycket annat där. Hudvård, makeup, hårvård, duschkrämer och lotion. Parfymer har de också en del av. Men det är inte bara till kvinnor som man hittar produkter här utan det finns en hel del till män med. Man kan även hitta något till barnen här.

Yves Rochers priser på sina produkter mycket bra. De är inte så dyra och produkterna är av bra kvalité. De har ofta erbjudande till sina kunder med. Det kan vara allt från fri frakt eller till gratis produkter. Det bästa av allt är att man får bra information om produkterna.



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...