lördag 11 januari 2014

Så söt klänning från Bubbleroom

Jag ska ju gifta mig i augusti och ska ha en fin brudklänning på mig tänkte jag. Men då vi ska ha fest efteråt så tänkte jag köpa en annan klänning som jag kan ha på mig under festen. Jag hittade en snygg på Bubbleroom. Den var dock blå men det har väl ingen betydelse? Jag hade egentligen tänkt mig en vit men denna var så snygg. Jag får se hur jag gör. Men det blir nog en klänning från Bubbleroom. Har beställt därifrån tidigare och har blivit så nöjd varje gång. Det är kvalité på deras kläder.

Jag ska nog beställa till mina två döttrar med som ska gå som brudtärnor. De båda älskar ju klänningar och jag vill ju ha de båda i samma färg. Bubbleroom har rätt så bra storlekar med och passar de flesta. Vad tycker du om klänningen som jag fastnade för? Kan man ha den efter maten på festen? Jag tyckte den var så söt.
Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...