tisdag 11 februari 2014

Flyttstädning

När jag flyttade från Eslöv till Borgholm så gick det rätt så smidigt. Det blev 3 vändor med släp och sedan var allt på plats här. Sedan var det bara städningen kvar. Nu slapp jag faktiskt att städa min lägenhet för jag hade andra som gjorde det. Jag betalade en liten summa så slapp jag det problemet.

Det finns många bra firmor som har hand om flyttstädningar. Det är rätt så skönt att bara stänga dörren och åka iväg och sedan slippa all ansvar för just städning. Nu hade jag en fyrarumslägenhet och det tar ju sin lilla tid att städa den. Visst var det stora ytor och så men det tar ändå sin lilla tid.

Jag sökte lite på internet om flyttstädning och hamnade på flyttstädning Gävle.  Sidan är rätt så intressant för det är inte bara flyttstädning som man kan läsa om där utan även barnpassning. Det kan ju vara något för alla barnfamiljer det med :-)

När det gäller städning så tycker jag att fönsterputsningen är värst. Det är en hel del fönster i en lägenhet. Har man inte märkt det innan så gör man det när det är dags att putsa av dom alla. Jag har kronisk inflammation i min handled så jag putsar inte så gärna fönster faktiskt.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...