onsdag 16 april 2014

E-cigaretter med smak

God förmiddag. Klockan springer iväg. Ska snart till jobbet och jobba några timmar. Mina tv å stora söner sover än. Den ena är sjuk och den andra är nog bara trött :-)

Kom att tänka på att det är 18 1/2 år sedan jag slutade att röka. Då hade man plåster som hjälpte en. Idag har de e-cigaretter. Det är ju inte så dumt kanske.

Om inget annat så är de i alla fall mycket hälsosammare än vanliga cigaretter. Det finns med smak med. Skulle jag använt mig av E-cigaretter idag så hade jag nog valt smaken banan. Banan är ju goda annars så det hade nog varit en god sak att testa då.

Har du slutat att röka? Har du använt dig av E-cigaretter? Hur var det? Fungerade det? Jag kan tänka mig att det fungerar för den som är van att hålla en cigarett i sin hand.

Nu ska jag dra till jobbet. Ha en fin dag!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...