måndag 12 maj 2014

Video-inlägg: Pepsi 2014 #FutbolNow

Det är inte många reklam som jag gillar men denna med Pepsi som har lanserat sin senaste fotbollskampanj gillar jag skarpt. Musiken i den gör att man gärna sitter kvar och tittar och jag tycker att de har fått till den riktigt bra. Har ni inte sett den så har ni verkligen missat något.


Jag gillar hur de har gjort reklamen. Hur den är formad och hur allt runtomkring musiken smälter in. Det blir en helhet som man sällan ser i vanliga reklam faktiskt. Se den och säg gärna vad du tycker om den. Kanske har vi samma smak eller så har vi det inte. Skulle vara roligt och veta :-)  


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma
Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...