tisdag 3 mars 2015

Chattverktyg: /liveagent.se

När jag kommer in på en sida där jag söker svar på mina frågor och inte hittar det då blir jag lite frustrerad. Då hade jag önskat att dessa sidor hade en kundchatt. Det är lättare att fråga och få svar direkt. Man kan ju ha följdfrågor som man kanske inte får svar på men man har större möjlighet till et om de kan chatta med oss besökare.

Jag har ibland hamnat på sidor där det har dykt upp en liten chattruta och där har de hälsat en välkommen och skrivit att det bara är att höra av sig om det är något. Det är trevligt och man känner sig välkommen. Chansen blir ju större att man faktiskt handlar något då med.

Idag finns det olika chattverktyg och http://liveagent.se har  det sm man behöver. Kika gärna in där och se om det kan vara något för dig. 

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...