onsdag 28 oktober 2015

Skrapa och vinn

Alla har vi våra drömmar. Min är att åka till Cypern med hela familjen. Tänk att få vinna någon gång man tar och köper en lott? Nu käper ju jag inte så ofta så chansen för mig är naturligtvis mindre än för dom som köper. Men det är inte antalet som gör det utan det är om turen är på ens sida. Så tänker jag.

Så vad skulle ni har gjort om ni vann en miljon till exempel? Hade ni blivit lyckligare tror ni? Jag tror ärligt talat inte det. Jag blir inte lyckligare med pengar, men det hade underlättat lite i vardagen så klart.

Jag hade betalt hyran för ett år framåt. Skulderna hade blivit slutbetalda och sedan hade jag tagit min familj till Cypern. Jag hade unnat oss ett hotell med bara det bästa och det hade blivit en shoppingtur i stan utan dess like. Ja det hade jag unnat oss.

Det hade blivit god mat och vi hade njutit av vad landet hade att ge oss. Vita stränder att gå barfota i. Solat och badat och bara njutit av tiden tillsammans. För att få allt detta så hade det ju underlättat med att vinna lite pengar.

Vill ni ta chansen att vinna lite pengar så kika in på http://skraplott.nu/ 
Lycka till
 
Follow En 7 barnsmammas vardagsliv Sjubarnsmamma

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...