onsdag 25 januari 2017

Vad tycker du om Poker?


Jag och Fredrik var på en irländsk pub förra helgen. Det var mycket folk där men det berodde nog på att de hade livemusik. I en hörna hade dom ett spelbord med där de spelade Black Jack. Jag har aldrig spelat det spelet mer än på mobilen och då har det inte varit om riktiga pengar. När det gäller sådana spel så tycker jag bäst om att spela Poker. Det är roligt att spela och man vet aldrig vilka kort man får på handen. Det är nog det som gör spelet lite spännande.

Jag har som regel att aldrig spela med riktiga pengar. Eller att aldrig spela för mer än vad man har råd med att förlora. Det kan vara svårt att veta det i stundens ingivelse så därför spelar jag aldrig med riktiga pengar. Dock så brukar jag spela för 20 kr på enarmad bandit på Cinderellabåten. Inte alltid men någon gång då och då. Kanske 1 gång på 10. Inte så ofta med andra ord.

Spelar ni Poker? Vad är det som gör att just Poker är roligt att spela? Berätta gärna. Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...