tisdag 24 mars 2009

Vinter

Vi var o hälsade på pappa idag. Vi hade en liten tv med oss som vi hade köpt till honom. Det blåste som bara den o fruktansvärt kallt var det. Tog denna bilden på vägen därifrån. Fotot är tagen med min mobil så skärpan är inte den allra bästa kanske. Sen tog jag den när jag satt i bilen. rullandes.

Åkte hemåt men innan vi kom så långt så hoppade jag av vid affären. Sambon åkte vidare med barnen hem. Vi bor bara 10 min ifrån affären så jag ahde inte så långt hem. När jag kom ut ifrån affären så tog jag ett nytt foto med min mobil.


Lite lättare att se vad det är på denna bilden. Det blåser inte lika mycket men kallt var det. Det är inte mycket snö men tillräckligt mycket iaf!
Några av barnen är lagda o snart väntas nästa grupp. Ha en fin kväll! Själv ska jag nog se på en film!...natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...