tisdag 24 mars 2009

Grillad!

Wanja Lundby-Wedin kräver granskning
av två st dokument som hon påstår vara okända för henne.

Dessa två dokument ska inte ha varit presenterade för henne men de kan ha betydelse för varför Christer Elmehagens pension blev dyr.

Snacka om att vata patetisk. Det är den ena dåliga ursäkten efter den andra. Vad gjorde hon på styrelsemötena? Sov eller?

Man blir ju bara förbannad av att läsa sådana löjliga ursäkter.

Aschberg ska vara med i Grillad i stället för Måns som hoppade av.

Det ska bli roligt o se det programmet.


Clint Eastwood
har inte slutat att filma. Han har tackat ja till en ny filmroll. Han har tacklat många hårdingar på den vita duken under årens lopp. Denna gången ska han sätta tänderna i rasism.

Clintan har hunnit o bli 78 år gammal, men han är lika aktuell fortfarande.

Det är roligt o se de gamla stjärnorna. Förmodligen så kommer jag se filmen när den kommer ut i affärerna. Har sett en del av hans filmer innan...så varför missa denna?!

Mer om Clint Eastwood sesam.se

Nej...nu ska jag lägga den andra halvan av min barnaskara...sen blir det förmodligen sängen för mig själv sen. God natt o sov gott!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...