lördag 16 maj 2009

Eurovision song contest

Jonathan Ross som är en av Englands populäraste programledare. Han sågar vår stjärna Malena. Enligt honom så ser hon ut som en f.d porrstjärna.

?????????

Vilken värld kommer han ifrån?

Det gick iaf bra på tävlingen. Hon och hennes man twittrar från Green room. Det gick bra o hon kände sig fantastisk.

För en gång skull så kan jag ärligt säga att jag håller med Anna Book.
Citat: - Jag tycker hon var jätteduktig, och kvällens framträdande var bättre än i semifinalen. Men tyvärr tror jag inte det räcker till seger, säger Anna.

JAG kan säga detsamma förutom den sista meningen. Jag tror faktist att Malena har en bra chans. Det fanns andra som var lika duktiga men karisman och den kontroll som Malena har på sin röst var det inte många som hade!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se


1 kommentar:

  1. Jag tyckte om en artikler ;)

    http://www.squidoo.com/eurovision-song-contest-norway-2010

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...