måndag 25 maj 2009

Födelsedagskalas idag!

”Jag har fått min bror Sture tillbaka”

Sture, mer känd under namnet Thomas Quick är dömd för 8 mord. Nu kommer han ut med sin sanning. En bok som han skrivit tillsammans med sin bror Sten-Ove Bergwall.

Kan kanske vara något att läsa under sommarkvällarna?!

Själv läser jag gärna kriminalare men vem vet. Den kan ju vara bra. Har jag inte helt fel för mig så ska den heta Gåtan Thomas Quick och den kommer ut på Leopards förlag.

Idag fyller min älsta dotter 11 år GRATTIS STÈPHANIE! Hon hade önskat sig ett Nintendo DS så det fick hon. Ett hästspel fick hon till. Igår var vi o shoppade lite kläder. Hon var överlycklig...*ler*...

Snart dags för jobb så jag ska göra mig i ordning för det. Ha en fin dag alla.

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...