lördag 16 maj 2009

Lördag med Malena Ernman

Enligt Aftonbladets Nöjesblad så får Malena stöd av de nordiska länderna men ratas av de övriga. Fast enligt expressen så hånade Norge Malena igår efter gårdagens uttagning för Norge.

Citat: - Ni kommer inte att ha en chans mot oss, det blir inte mycket bättre än i fjol, säger Marta Svarva, nyhetsankare på norska P4.

Den som vågar satsa på Malena som vinnare så får man 31 ggr pengarna. Visste inte att man kunde spela även på detta men det kan man. Den som vill göra det går in på Bet365

Caroline Af Ugglas hyllar Malena och det är nog många fler som gör det men det återstår att se i kväll hur många det är. Jag hoppas på en hel del. Jag skule vilja se en Svensk vinnare i år!

Malena blev rörd till tårar efter att ha läst läsarnas brev. Det är många som tror på henne iaf.

Jag älskar schlagern men jag tycker ändå att den har spårat ut lite. Det är stor skillnad från förr mot nu. Det går framåt som med allt annat. Oavsett så tycker jag att årets bidrag är annorlunda mot allt annat o jag tror stenhårt på att hon kan få en bra placering.

Så...nu har jag tjatat klart om det...tror jag :-)

Det är lördag o vi ska ta det lugnt hemma...i den mån det går med 5 barn hemma. 2 barn är ivög över helgen. Jag ska tvätta, dammsuga och gå ut med hundarna. Kaninburen ska rensas. Pappa kommer hit i dag o vi ska äta middat tillsammans. Hinner vi innan det blir mörkt idag så ska vi tvätta av husvagnen.

Så ser min dag ut. Hur kommer er att se ut?




Follow En 7 barnsmammas vardagslivBloggRegistret.se


1 kommentar:

  1. Ja ikväll, ska bli spännande och se hur det går för Sverige, heja, heja säger jag, ha en trevlig lördag gumman, kramar om dig

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...