fredag 19 juni 2009

God natt i midsommarnatten

Här kommer jag o ska ge er ännu en tråkig blogg att läsa.

Det har regnat idag. Inget ovanligt nu förtiden tycker jag. Hoppas på mindre vattenstänk i morgon. Blir det uppehåll så ska vi leta upp en midsommarstång som barnen kan dansa runt tänkte vi. Kanske tar vi med oss en fikakorg.

Sen ska vi vara hemma då vi får gäster. Ska bli roligt o trevligt. Jag har redan bestämt det!

Kl är mycket nu så det är dags för mig att natta kudden. Den riktigt skriker efter mig o undrar vart jag är.

Säger god natt o sov gott o trevlig midsommar önskar jag er alla!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...