tisdag 16 juni 2009

Filminspelning

Miley Cyrus håller på o gör en film. Jag vet en som kommer o tjata om att gå på den när den kommer på bio ;-). Min dotter! Hon älskar Hanna Montana och Miley Cyrus.

Det är inget roligt väder precis. Ena stunden är det varmt för att i nästa bli kallt o småregning. I kväll ser det ut som att det sa börja regna närsom. Robin ska spela fotbollsmatch så jag hoppas på uppehåll. VI ska snart bege oss dit.

Jag har jobbat idag som vanligt men innan dess så man är lite trött nu faktist. Har varit en del tidiga mornar nu den sista tiden. Tidigare än vanligt!

Nu ska jag fixa till barnen o åka o se när min sons lag vinner (förhoppningsvis)

Ha en fin kväll!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...