tisdag 9 juni 2009

Klok i efterhand

Vågade toplessbilder på stjärnan har läckt ut – mitt under pågående världsturné Spears försöker lägga sin mörka period bakom sig.

Vad är det man brukar säga? Det förflutna hinner alltid i kapp?!

Man kan inte klä av sig o bli fotad o sen tro att det ska falla i glömska. Man ska försöka vara klok INNAN dumheterna för efteråt har man inget för.

Idag är det Tisdag o barnen har 3 dagar kvar till sommarlovet. Det har gått fort nu den sista tiden tycker jag. Igår var jag med tvillingarna i skolan. De börjar 1:an till hösten. Det är inte klokt. När vi kom till ön så var de bara 2 1/2 år och nu går de mot 7 år.

Tiden springer verkligen iväg.



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se


1 kommentar:

  1. Hej!
    Du kanske har lite tips till mig? Jag tecknar en serie om att vara gravid, men saknar något roligt om tvillinggraviditeter, och hur det är att vara gravid med många barn omkring sig. Och, blir det "vardag" vid många graviditeter?
    Hälsningar Karin
    http://gravidserier.blogg.se/

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...