torsdag 25 juni 2009

Sorgligt

I förrgår dog Farrah Fawcett. Igår dog Michael Jackson. Den första frågan jag får upp i mitt huvud är...- Vem blir den 3:dje?

Det brukar alltid bli 3 som går. Man ska inte spekulera i det men jag kan inte låta bli att undra om det blir allas vår Patrick Swayze.

Ja, jag är lite skrockfull faktist.

R.I.P Michael Jackson.

Jag hade en kompis i grundskolan som älskade Michael Jackson. Som artist. Han sjöng alla hans låtar o han dansade precis som Michael. Han var superduktig. Undrar hur han känner sig idag?

Sorgligt.

Man tänker inte så mycket på döden förrän någon går bort. Då helt plötsligt så slår det emot en hur dödliga vi faktist vi är. Vi lever inte för alltid. Man måste ta vara på den tid man har för en dag så är det slut.

Den ena efter den andra går bort o till sist så står man själv på tur. Hur ogärna man än vill. Hur mycket kommer man då inte att ångra allt dumt man gjort o saker som man inte har gjort. Ord som aldrig blev sagda mm mm.

Nu sk ajag ta till vara min dag. Jag ska gå o krama mina barn o mysa med lite frukost.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. jag hade missat Farrahs död så jag satt o fundera vilka nästa 2 blev... sorgligt men sant, det brukar alltid vara 3.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...