fredag 26 juni 2009

Tiden

Sitter här o ska läsa nyheterna på nätet. Som jag alltid brukar göra. Vart man än går så är det om Michael Jacksons död man läser om. Han var verkligen en stor stjärna.

Frukosten är avklarad. Skulle myst med barnen men mina minuter är inte lika långa som barnens. Vi satt o pratade lite vid frukosten. Det var nog tyckte barnen för efteråt så gick dom på vart sitt håll. Den ena hopapde studsmatta o den andra sparkade boll. Två av barnen bråkade om vem som skulle ha kulan som hittades.

Ja...så jag tog mitt kaffe o satte mig här för att läsa lite nyheter. Det blir mycket sorgligheter att ta in nu då Michael har lämnat jordelivet och det är mycket att ta in omjust döden så jag hoppar på det just nu. Ska samla mina gangstrar och gå ut till Köpingsvik. Ska hälsa på pappa en stund.

Ha en dag.


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...