måndag 27 juli 2009

Älgen är rolig...*ler*...



Ja...var man trött o hängig innan så blev man lite piggare nu efter att ha sett denna bilden...skratt...

Som vanligt har det varit jobb idag o det har varit mycket folk på stan. Man dricker kaffe på stående fot o det hinner alltid bli kallt, men dagarna går fort iaf.

Pannkakor till middag till barnens förtjusning. Hampus är liten man han är stor i maten. Iaf när det vankas pannkakor...skratt...hans favoriträtt.

Jag har ont i mina leder, men det är väl så det ska vara efter en arbetsdag. Man står o går mycket så det är ju inte så konstigt egentligen.

Det är Prison Break på tv idag men det ska jag se i sängen för jag är dödstrött. Får väl spela in det för säkerhets skull för jag tror jag somnar innan det är slut.

Hur som helst så önskar jag er alla en trevlig kväll!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

4 kommentarer:

  1. hej , ska vi följas på på bloglovin?

    Kram sassa en ung 2 barns mamma.

    SvaraRadera
  2. ja vännen inte hunnit läsa din blogg på lite så mycket arbete nu hemma...kramizz

    SvaraRadera
  3. ja inte hunnit me att läsa din blogg på ett tag så mycket att göra hemma nu..kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...