söndag 5 juli 2009

Böcker

Veckans tema hos mymlan är Böcker.

Jag har alltid haft näsan framför en tidning eller bok. Jag älskar att läsa. Framförallt verklighetsbaserade böcker. Dave Pelzer böcker om Pojken som kallades DET är en av böckerna som har fått en plats i mitt hjärta.

Att läsa och få ta del av andras uppväxt kan både vara skrämmande o lärorikt. Man uppskattar saker o ting på ett helt annat sätt. Det är skrämmande att sådant kan få hända i samhället.

Deckare och kriminalhistorier läser jag oxå gärna. Min senaste bok som jag läste var Tyskungen av Camillla Läckberg. rekommenderar den.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken mysig blogg =) Jag har läst alla böcker i Dave Peltzers serie. De är så hemska, men jag har hört att de är bara bluff.Besök gärna min blogg, där du kan läsa om min uppväxt i Indonesien.

    Hälsningar
    /Jaquelen

    http://jaquelen.wordpress.com

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...