söndag 5 juli 2009

Grattis Schulman!

Jag har hållt på hela dagen med att städa. Jag har ändrat om i pojkarnas rum o storstädat det. Hallen på ovanvåningen och hallen på nedanvåningen är klara.Köket och vardagsrummet är nästan klara.

Har ätit middag så nu sitter man här mätt och trött. Stéphanie har varit i väg i helgen på hästtävlingar. Hon sitter här nu lagom trött :-)

Jag surfade in på Alex Schulman blogg och såg att han har blivit pappa till en söt liten flicka som fick namnet Charlie. Hon var såååååå söt! Jag säger GRATTIS till mamma o pappa Schulman och jag önskar lillsnäckan all världens lycka i framtiden!

Det är härligt med barn. Jag ÄLSKAR barn! De förgyller verkligen ens vardag. Vad skulle jag vara utan dom? Ingenting. Absolut ingenting. Jag hade bara varit...jag. Nu är jag MAMMA!

Vi har hunnit att vara ute hos pappa med en sväng. Han blev så glad så. Han var ju med oss igår då vi var vid husvagnen. Det var så skönt.

Nej...nu ska jag ta o fixa lite kaffe. Sen ska vi ta en promenad. Ha en fin kväll alla läsare!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Okej :) Nej jag har faktiskt inte alls gjort mycket, mest varit inomhus :) Men ska åka bort snart så jag får väl ta det lugnt några dagar! Haha :)

    Oj ni är en stor familj ju! Jag har bara ett syskon. Tyst och lugnt (ibland i alla fall) haha :)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...