fredag 31 juli 2009

Helgen kommen

God kväll alla läsare.
Det har blivit helg o det tackar jag för. Det har varit mycket folk på stan.

Fredriks bror med familj har kommit till ön o lillfia är bara så söt. Hon har hunnit o bli 5 månader nu. Vi gick ner en runda till stranden och havet låg så vackert. Ännu vackrare var det när solen höll på att gå ner. Försökte få en bra bild men det var svårt. Jag hade bara min mobil med mig.


När vi skulle gå tillbaka till bilen så ville Hampus köra sin lillebror i vagnen. Han fick göra det men man såg han knappt...skratt...



Han var jättestolt att köra Tussen som han kallar sin bror för. Idag kan han säga Pontus men innan han kunde det så försökte han o det blev tuss...och sen blev det tussen. Nu kan han säga hans namn men Pontus kallas fortfarande för Tussen.

Snack om tussar. Läste att Peter Stormarehar fått eb liten flicka tillsammans med hustrun Toshimi. Roligt för dom för de har förskt att skaffa barn tillsammans i år. Dottern ska heta Kaiya.

GRATTIS!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o sen läsa några av mina favoritbloggar. Ha en fin kväll!


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...