lördag 1 augusti 2009

Säng från Ikea

Jag vill till Borås djurpark. Dessa underbara lejonungar föddes nyligen.

Visst är dom söta?

Djur är underbara. Speciellt bebisarna...*ler*...

Dessa härstammar från djurparkens första djur - lejonhannen Simba.

Idag är det lördag. Precis hela dagen dessutom. Jag ska snart iväg o jobba o sen ska jag hem o bara ta det lugnt!

Säger jag nu, men när jag kommer hem så blir det säkert tvätt, städning och undanplockning. Jag funderar nänligen på o ändra om i små pojkarnas rum...*ler*...

Pontus har fått en annan säng. Spjälsängen är ute o in ska en vanlig säng med sidobräda. Inköpt på Ikea. Garderoben ska flyttas o ut ska ett skåp.

Det ser ut som att det ska bli fint väder idag iaf. Blir det riktigt soligt så går jag nog en sväng med barnen till stranden först o sen tar tag i bestyren hemma.

Ni får ha en fin dag o sköt om er!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...