torsdag 6 augusti 2009

Pedofiler

Det har skrivits om pedofiler i tidningar och på nätet. Några av dom har fått sänkt straff o andra får knappt något straff alls.

Det ska finnas en blogg på nätet där en kille bloggar om sin vardag. Han ska jobba på en förskola o vara pedofil.

Jag hatar pedofiler om jag ska vara ärlig. Förstår mig inte på dessa människor hur de kan tycka att en barnkropp är sexig.


Nu ska jag lägga mig så jag säger god natt o sov gott.



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Jag har också läst om pedofilen som bloggar om sin vardag på dagis, heeeeelt sjukt! Lika sjukt som att tända på barnkroppar. Barn är fina, söta och mysiga men allt annat än sexiga.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...