söndag 9 augusti 2009

Varm helg

Denna helgen har sprungit iväg. Vi åkte ner till mamma o Lasse. Vi åkte o gratulerade min moster som hade fyllt år. Det var roligt o träffa henne igen för det var ett tag sen sist. Träffade hennes dotter och hennes bror med och det var oxå roligt.

Det var gårdsfest på kvällen på ett område i Eslöv o det var trevligt. Vi stannade inte så länge jag, Fredrik o barnen för barnen blev ju trötta. Vi gick till ett par vänner till mig o tog en kopp kaffe o sen gick vi hem o lade oss.

Idag har vi mest tagit det lugnt o umgåtts. Det har dock varit varmt så man har inte orkat göra så mycket. Resan hem tar ju några timmar så vi åkte vid 16 tiden o var hemma vid 21:30.

Nu ligger barnen o jag ska strax själv gå o lägga mig.

God natt o sov gott!


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Kul att få träffa släkten ibland, ja huja vilken värme vi också har här, kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...