måndag 10 augusti 2009

Varm o trött

Jag har verkligen varit dålig på att blogga i sommar. Ibland innan jag bloggar så har jag hur mycket som helst att skriva, men när jag sätter mig vid datorn så är alla ord borta. Vet inte vad jag ska skriva helt plötsligt.

Tänker att ingen läser min blogg iaf så det är inte lönt att sätta ner något.

Ja ja...ska försöka ändra på det nu när det blivit lite lugnare på ön iaf. Det har varit mycket turister och mycket jobb.

Pappa har flyttat hit till Borgholm nu. Har bott där en vecka nu o han trivs så bra. VErkligen roligt o skönt att höra. Vi har inte så långt till honom heller så bättre kunde det inte bli. Jag var upp en hos honom en stund i förmiddags o pratade o ska dit igen i eftermiddag.

Jag tog en fika på cafét som finns på vårdcentralen o dyrare ställe får man nog leta efter. Jag köpte en Loka citron. Den var inte så dyr för den kostade bara 10 kr, men chokladbollen ville hon har 140 kr för. Hon hade slagit in fel o slog in igen men det blev samma sak igen.

Hmmm...lite fel på maskinen kanske?!

Hon fick betalt, 24 kr som det egentligen blev. Min svärmor kom o skulle betala sin beställda räksallad men det fanns ingen till henne. Till andra fanns det men expediten sa att de hade satt lapp med namn på på dom men min svärmors räksallad fick inget namn på. Hon fick ta en räkmacka i stället.

Det var nog mer än maskinen som var varm o trött idag :-)


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...