onsdag 16 september 2009

Saknar min kamera

Jag saknar min kamera. Jag har en olympus systemkamera. Den slutade o fungera så jag fick lämna in den. Den är klar nu och tack o lov så gick det på garantin. Linsen hade gått i sönder. Jag tänkte att det är ok. Jag klarar mig utan kameran de veckorna. Jag har ju mobilen. Jag hämtar kameran när jag har vägarna förbi tänkte jag.

Nu har min mobil slutat att fungera. Ja allt fungerar på den förutom att jag inte kan fota med den. Min 1 1/2 åriga son kastade ner den i vasken där den råkade hamna i en tallrik med vatten. Den fungerade iaf o den har gått bra...tills nu.

Nu har jag ingen kamera alls! Jag vill ha min kamera!!!

Jaha...sitter här o ska snart cykla till jobbet. Blir en kot dag idag men jag har o göra hemma oxå så det gör inget. Ha en bra dag alla!


Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

2 kommentarer:

  1. min kamera är också trasig, så jag skanar den.Använder dock mobilens kamera sålänge, fast det blir inte bra.

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din kommentar!
    Alltid trevligt när någon lämnar några ord:)

    Ha en fin dag// Anna

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...