onsdag 23 september 2009

Skördefest

Det vankas skördefest på ön.




Den börjar i morgon o håller på hela helgen. Det blir säkert mycket folk i stan. Jag hoppas på bra väder. Inte för varmt o definitivt inte för kallt. Bara det inte regnar så ska man nog vara glad. Idag har det hängt i luften men det kom några stänk men det var allt.

Jag har jobbat idag, men jag har så ont o lederna. Jag går som en pigg 90 åring ibland. Ska in till Kalmar om några veckor o ta prover. Får se vad dom säger.

Läste ni om den indoneiske pojken som vägde 8,7 kg o var 62cm lång? Barnet vägde förmodligen så mycket pga att mamman var diabetiker. Ojojoj...jag hade oxå diabetes under graviditeten. Min ena son vägde 4260 gram men var bara 50 cm lång. Jag tyckte han var stor.

Nu ska jag logga in på facebook o ta en sista titt dr sen ska jag lägga mig. Ha en fin kväll!

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...