torsdag 29 oktober 2009

En sista hälsning

Cancer är en hemsk sjukdom o den tar väldigt många liv. Femåriga Elena diagnostiserades med en elakartad hjärntumör. Under de månader hon levde så levde hon livet. Hon gömde undan små meddelanden, hälsningar till sin familj som nu har getts ut som bok, ”Notes behind” heter den. Den har nyligen kommit ut i USA.

Sorgligt men samtidigt väldigt charmigt. Sorgligt att ett liv släcktes och charmigt av den 5 åriga flickan att göra som hon gjorde.

R.I.P lilla vän.

Idag är det Torsdag. Lovet är snart slut. Det är inte klokt vad tiden går. Tvilligarna fyller snart år och det väntas barnkalas nästa vecka. Det blir lite lekar och karaoke. Ja...för barnen, Inte för mig..skratt... Jag har ställt upp en gång o det blir inte mer än den gången.

Jag ska ta mig en kopp kaffe nu o sen blir det mer tvätt. Det blir en del tvätt med många barn i familjen. Till helgen är det renbäddning o det är några maskiner bara där.

Ha det gott så länge!




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...