torsdag 8 oktober 2009

Flera tävlingar

“Jag är med och tävlar om en sparkcykel för de mindre barnen. Tävlingen hittar ni hos En Mölnbobos Liv och tävlingen sponsras av Barnens Gruva. Tävlingen är öppen för alla även er utan blogg. Den avslutas 31 oktober.”


“Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv, tävlingen är i samarbete med Rara Barn. Tävlingen är öppen för alla även er utan blogg. Tävlingen avslutas 9 oktober”


“Jag tävlar hos En Mölnbobos Liv om valfri pyjamas från London UK barnkläder och annat. Alla kan vara med och tävla även ni utan blogg. Tävlingen avslutas 30 november”

“Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv, tävlingen är i samarbete med OkiDoki Barnkläder. Vinsten är ett presentkort på 300kr. Alla kan vara med även ni utan blogg. Tävlingen avslutas 15 november”


“Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv om ett hemligt paket med kläder från Little Green Radicals, sponsrar gör Rebuz Kidz. Tävlingen avslutas 7 november vid midnatt”


Kläderna finns i storlekarna 0-3 mån, 3-6 mån, 6-9 mån, 9-12 mån, 1-2år, 2-3år, 3-4år, 4-5år och 5-6år

Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

1 kommentar:

  1. Ja jag vet...skratt...jag tänkte på det själv när jag läste det. Ha en fin helg Okki...kram.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...