lördag 10 oktober 2009

Tvätt, tvätt o åter tvätt!

Helgen är här o jag ska spendera min tid i tvättstugan. Inte all min tid men en hel del blir det nog....suck...denna tvätt tar aldrig slut!

Såg ni Idol i går? Vad tyckte ni? Jag tyckte inte Carolina skulle åka ut. Hon är otroligt duktig, men hon räckte inte hela vägen. Jag ville att Camilla skulle åka ut men hon satt ju säkert. Hur hon nu kunde göra det?!

Igår var jag inne på Kalmars sjukhus. Var inne på reumatologen för undersökning. Det är så konstigt. Alla prover visar negativt...tack o lov, men när läkaren känner så säger det motsatsen. Hon känner svullnader på flera ställen men ändå visar proverna o röntgen ok.

Iofs så sa läkaren att proverna kan visa negativt men att undersökningen visar positivt...eller tvärtom. Ibland syns det ingenting men proverna visar positivt.

Jag fick mediciner som ska hjälpa det onda iaf o sen ska jag dit igen om 3 månader o berätta hur jag har haft det.

Ja något är det jag har iaf...sen vad det vet jag inte!

Nej...nu måste jag ta hand om min tvätt. Ha en fin lördag!



Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...