lördag 10 oktober 2009

Vinst på V-75

Spelade ni på V-75 idag? Jag gjorde o vann 888kr sammanlagt. Yippi!!!

Jag spelade inte för så mycket heller så det var verkligen gott o vinna det!Det har regnat här idag. Det är så tråkigt. Man kan inte göra någonting ute. Barnen ville ju naturligtvis ut men de fick vackert stanna inne idag. Vi gick en runda ner till stan men då ar det uppehåll. När vi väl hade hunnit in så började det att regna så vi hade ju tur!

Ikväll är det körslaget. Det finns inte så många bra i år tycker jag. Jag hejar på Caroline Af Ugglas. Hon har verkligen en annorlunda stil o det gillar jag!

Nu ska det dukas fram lite godis. Sen ska vi ha lite lördagsmys. Ha en fin lördagskväll!




Follow En 7 barnsmammas vardagsliv BloggRegistret.se

3 kommentarer:

  1. ***Grattis** till vinsten :)
    Ha en fortsatt gooer Lördakväll!!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Vilken fin bloggmall du har! Jag såg den hos btemplates och blev förtjust i den och här får jag se den "in action". Vad kul!

    Ha det gott!
    Anneli från Fixa-forumet

    SvaraRadera
  3. Annmi...Tack så mycket :-). Önskar dig oxå en fin lördagskväll!

    fixa_bloggen...visst är den fin. Jag fastnade för den direkt! Ha det fint!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...